Random enough to be declared weird.

Posts Tagged ‘luck’

luck is with me these days

2 Comments

Hi 🙂

well, earlier this week I won Reboot! yay: more info on @jehan_ara ‘s blog: http://jehanara.wordpress.com/2009/09/14/here-come-the-winners-of-the-reboot-competition/

I am wondering if I have to contact Imran Zia the distributor or I can get it when we go to meet the author (Jawwad Ahmed Farid)

and then two days ago I asked my boss if instead of being online for work from 7:00 PM to 10:00 AM we could reduce work hours to 8-10 hours per day and he agreed!! now I work from 11:00 PM to 10:00 AM

not bad, right?

😀

-Salman

Crime Credit

No Comments

<Wizard> I met a guy who was jailed in US for 18 years
<lameKid> woah what did he do?
<Wizard> Nothing :d
<lameKid> huh?
<Wizard> yeah nothing, he was innocent and he was released after his innocence was proved
<lameKid> but he lost 18 years!!
<Wizard> that’s what I said, I asked him what are you going to do now
<Wizard> he said nothing
<Wizard> I’m like huh! let me tell you this if I do 18 years in jail for something I didn’t do
<Wizard> when I get out I am going to do something!
<Wizard> that’s 18 years credit
<Wizard> I have already done the time now it’s time to do the crime
<Wizard> I gotta crime credit card, I am gonna go commit crime and swipe *zoop*
<Wizard> Give me your money old lady *zoop* that’s right I am not wearing a mask
<Wizard> tell them it was me the credit card bandit
<Wizard> I’ll be back in court next day the judge will say
<Wizard> “it says here you robbed an old lady, that’s 4 year”
<Wizard> I say yeah that’s 4 year just take them off my card, now I got 14 left
<Wizard> now hurry I have a lot more stuff to do banks to rob, whores to pimp, crack to sell
<Wizard> I told you I didn’t did anything in the first place
<Wizard> you know what *bam* here 1 year for hitting an officer on duty, *zoop*
<Wizard> and don’t let me use rest of this card up here in this court
<StoryTeller> Wizard Dude you should really cut down on caffeine
<lameKid> lol

Original joke by: Ian Edwards